Тренінг "Ведення переговорів та робота з запереченнями"

Тренінг "Ведення переговорів і робота з запереченнями"

Мета: вдосконалення навичок ведення переговорів.

Програма тренінгу

1. Що ми знаємо про переговори?

  • Цілі і завдання переговорів.
  • Умови проведення комерційних переговорів (легітимність, час, ритуали, інструменти, простір, розстановка, ролі і повноваження учасників і т.д.).
  • Управління переговорним процесом.

2. Психологія переговорного процесу.

  • Емоція як ресурс під час переговорів.
  • Невербальні переваги: міміка, жести, мова рухів, погляди.
  • «Психологічна чуйність» переговорника: техніка активного слухання і зворотного зв'язку.
  • Як вести переговори з групою клієнтів?

3. Робота з запереченнями.

  • Причини для появи заперечень.
  • Чим краще готовність до переговорів - тим менше заперечень.
  • Уміння задавати потрібні питання і відповідати на незручні запитання.
  • Уміння перетворювати заперечення в можливості.

4. Практикум: вирішуємо завдання «ПЕРЕМОГТИ НЕ МОЖНА ПРОГРАТИ!»

Тренер: Ірина Кіркіна

Відповіді на Ваші запитання і реєстрація за тел.

 050-447-55-30, 098-808-61-38


        Назад
Work.ua — робота в Україні
КА "Персонал":
корп. моб. (050) 464-05-02, (067) 472-66-08, (063) 271-01-39
Яндекс.Метрика