Коучинговий сертифікований курс для консультантів в бізнесі "Успішне консультування в бізнес-середовищі"
Майстерня професійного розвитку Ірини Кіркіної
- Власник і директор Консалтингового агентства «Персонал» (з 1999 р).
- Бізнес-консультант, бізнес-коуч програми ЄБРР з підтримки малого та середнього бізнесу в Україні (з 2010 р).
- Технолог корпоративного навчання і розвитку персоналу.
- Віце-президент IMC-Ukraine (Асоціація консультантів з управління).
- Переможець Міжнародного конкурсу в номінації «Кращий консалтинговий проект 2013 року».
- Продюсер щорічного тренінгового фестивалю для ріелторів «Риэлт-FEST» (з 2009 р.)
Мета курсу: розвиток практичних навичок професійного консультування в бізнесі-середовищі.
Цільова аудиторія:фахівці, діяльність яких передбачає професійне консультування (технічне, юридичне, аграрне, фінансове, HR, IT, нерухомість тощо.).
Тривалість курсу:4 модулі по 3 дні (88 годин) + 1 спеціальний модуль (22 години) для керівників консалтингового бізнесу.
Програма курсу
I. Рівень «Спеціаліст - консультант».
Модуль № 1. Базові професійні компетенції консультанта в бізнес-середовищі.
- Еволюція профільного фахівця в консультанта - вимога сучасної економіки.
- Консультант в бізнесі: професійний образ світу.
- Ролі і рівні розвитку професіоналізму консультанта.
- Впізнаваність, ідентифікація і ринкова впізнаваність консультанта.
- Цінність і ціноутворення консультаційної послуги.
- Карта базових професійних компетенцій консультанта в бізнесі.
- Знання свого ринку і його можливостей.
- Спеціалізація консультанта: визначення своїх функціональних можливостей.
- Етика професійної поведінки консультанта.
- Навички активного слухання і вміння ставити правильні питання.
- Первинна діагностика: визначення проблеми Замовника.
- Основи управління проектом.
- Очікування клієнта і обіцянки консультанта.
- Ризики, якість і відповідальність професійного консультування.
- Атестація модуля № 1:
- Створення особистого портфоліо консультанта.
- Комунікаційна сесія з клієнтом.
II. Рівень «Спеціаліст - консультант».
Модуль № 2. Процес і технологія консультування в бізнес-середовищі.
- Бізнес-процеси консультанта.
- Аналіз і постановка остаточного діагнозу проблеми Замовника.
- Фіксація очікуваного результату і його критеріїв.
- Пошук способів рішень проблеми клієнта: умови, терміни, ресурси, ризики, очікувані результати.
- Узгодження програми дій щодо вирішення проблеми із Замовником.
- Розподіл кордону відповідальності за результат між консультантом і Замовником.
- Планування та управління консалтинговим проектом.
- Завершення консультаційної послуги: складання фінального звіту та постконсалтинговий сервіс.
- Атестація модуля № 2:
- Комунікаційна сесія з клієнтом.
- Захист консалтингового проекту за рішенням завдання Замовника.
III. Рівень «Експерт - консультант».
Модуль № 3. Маркетинг і продаж консультаційних послуг.
- Бізнес-модель консультанта і його послуг.
- Консультант в бізнесі: позиціонування себе і своїх послуг для цільової аудиторії.
- Маркетингова політика і брендинг у професійній діяльності консультанта.
- База клієнтів: пошук «нових» і реверс «старих» Замовників.
- Інструменти продажів:
- Конкурентні переваги і УТП консультанта в бізнесі.
- Реклама послуг професійного консультанта в бізнесі.
- Презентаційні матеріали і прайс консультанта в бізнесі.
- Ділове листування та документообіг консультанта в бізнесі: договори, проекти, протоколи, розпорядження, рекомендації, службові записки, звіти, акти.
- Процес продажу послуг консультанта: від підготовки до зустрічі до підписання контракту.
- Навички продажів консультанта в бізнесі:
- Спілкування по телефону: від «холодних дзвінків» до «гарячих продажу».
- Складання комерційної пропозиції: структура, ціноутворення, дизайн.
12. Навички презентацій: підготовка пропозиції, упаковка змісту, управління увагою.
13. Навички ведення переговорів.
14. Навички ціноутворення.
15. Атестація модуля № 3:
- Комунікаційна сесія з клієнтом.
- Практика: продаж консультаційних послуг.
IV. Рівень «Професійний консультант».
Модуль № 4. Успішна робота консультанта: професійний розвиток, інструменти і відносини з клієнтами.
- Професійне чарівність консультанта.
- Індикатор успіху консультаційних послуг - позитивні зміни, визнані клієнтом.
- Моніторинг змін в процесі реалізації консультаційних послуг для Замовника.
- Мережа ефективних комунікацій - запорука успіху консультанта.
- Управління ризиками в консалтинговому проекті.
- Політичні ризики.
- Економічні ризики.
- Технічні ризики.
- Людський фактор: комунікаційні та етичні ризики.
- Нестандартні і конфліктні ситуації з Замовником в роботі консультанта.
- «Колесо життя» професійної діяльності консультанта.
- Особисті навички консультанта:
- лідерський потенціал для себе і для клієнтів,
- вміння мотивувати і впливати на людей,
- навички ефективної роботи з інформацією,
- вміння передавати знання,
- тайм менеджмент,
- конструктивне і позитивне мислення.
13. Професійний розвиток консультанта: вихід за межі своєї компетентності.
14. Атестація модуля № 4:
- Комунікаційна сесія.
- Практика: кейси підвищеної складності для консультанта.
V. Рівень «Керівник професійних консультантів».
Спеціальний додатковий Модуль № 5. Управління консалтинговим бізнесом.
- З чого і коли починається управління консалтинговою компанією.
- Бізнес-модель і базові основи консалтингової фірми.
- Основні фактори управління консалтинговою фірмою.
- «Театр одного актора»: пастка чи благо?
- Бізнес-процеси: «Бережи порядок і порядок буде оберігати тебе».
- Точка опори в управлінні консалтинговим бізнесом (цілі по Д. Майстеру)
- Перелік консалтингових продуктів, прайс і ціноутворення.
- Маркетингова стратегія консалтингової компанії.
- Бізнес-план консалтингової компанії.
- Особливості управління персоналом в консалтинговій компанії.
- Пошук, відбір і залучення персоналу в консалтинговому бізнесі.
- Професійний розвиток і мотивація співробітників в консалтинговій компанії.
- Система контролю в компанії, яка надає консультаційні послуги.
- Якість персоналу = якість консалтингового бізнесу.
- Як працює матриця БКГ в управлінні персоналом в консалтинговому бізнесі.
- Лідерство в консалтинговому бізнесі - це творчі взаємини з персоналом.
- Активи консалтингового бізнесу.
- Стратегія і дорожня карта в розвитку консалтингового бізнесу.
- «Колесо життя» консалтингової компанії.
- Здоров'я консалтингової компанії: професійне, фінансове, емоційний.
- Атестація модуля № 5:
- Управлінська сесія.
- Захист управлінського проекту: «Точки зростання моєї компанії».
Відповіді на Ваші запитання і реєстраціяза телефонами
050-447-55-30, 097-808-61-38