Коучинговий сертифікований курс для консультантів в бізнесі "Успішне консультування в бізнес-середовищі"

Майстерня професійного розвитку Ірини Кіркіної

  • Власник і директор Консалтингового агентства «Персонал» (з 1999 р).
  • Бізнес-консультант, бізнес-коуч програми ЄБРР з підтримки малого та середнього бізнесу в Україні (з 2010 р).
  • Технолог корпоративного навчання і розвитку персоналу.
  • Віце-президент IMC-Ukraine (Асоціація консультантів з управління).
  • Переможець Міжнародного конкурсу в номінації «Кращий консалтинговий проект 2013 року».
  • Продюсер щорічного тренінгового фестивалю для ріелторів «Риэлт-FEST» (з 2009 р.)

Мета курсу: розвиток практичних навичок професійного консультування в бізнесі-середовищі.

Цільова аудиторія:фахівці, діяльність яких передбачає професійне консультування (технічне, юридичне, аграрне, фінансове, HR, IT, нерухомість тощо.).

Тривалість курсу:4 модулі по 3 дні (88 годин) + 1 спеціальний модуль (22 години) для керівників консалтингового бізнесу.

Програма курсу

I. Рівень «Спеціаліст - консультант».

Модуль № 1. Базові професійні компетенції консультанта в бізнес-середовищі.

  1. Еволюція профільного фахівця в консультанта - вимога сучасної економіки.
  2. Консультант в бізнесі: професійний образ світу.
  3. Ролі і рівні розвитку професіоналізму консультанта.
  4. Впізнаваність, ідентифікація і ринкова впізнаваність консультанта.
  5. Цінність і ціноутворення консультаційної послуги.
  6. Карта базових професійних компетенцій консультанта в бізнесі.
  7. Знання свого ринку і його можливостей.
  8. Спеціалізація консультанта: визначення своїх функціональних можливостей.
  9. Етика професійної поведінки консультанта.
  10. Навички активного слухання і вміння ставити правильні питання.
  11. Первинна діагностика: визначення проблеми Замовника.
  12. Основи управління проектом.
  13. Очікування клієнта і обіцянки консультанта.
  14. Ризики, якість і відповідальність професійного консультування.
  15. Атестація модуля № 1:
  • Створення особистого портфоліо консультанта.
  • Комунікаційна сесія з клієнтом.

II. Рівень «Спеціаліст - консультант».

Модуль № 2. Процес і технологія консультування в бізнес-середовищі.

  1. Бізнес-процеси консультанта.
  2. Аналіз і постановка остаточного діагнозу проблеми Замовника.
  3. Фіксація очікуваного результату і його критеріїв.
  4. Пошук способів рішень проблеми клієнта: умови, терміни, ресурси, ризики, очікувані результати.
  5. Узгодження програми дій щодо вирішення проблеми із Замовником.
  6. Розподіл кордону відповідальності за результат між консультантом і Замовником.
  7. Планування та управління консалтинговим проектом.
  8. Завершення консультаційної послуги: складання фінального звіту та постконсалтинговий сервіс.
  9. Атестація модуля № 2:
  • Комунікаційна сесія з клієнтом.
  • Захист консалтингового проекту за рішенням завдання Замовника.

III. Рівень «Експерт - консультант».

Модуль № 3. Маркетинг і продаж консультаційних послуг.

  1. Бізнес-модель консультанта і його послуг.
  2. Консультант в бізнесі: позиціонування себе і своїх послуг для цільової аудиторії.
  3. Маркетингова політика і брендинг у професійній діяльності консультанта.
  4. База клієнтів: пошук «нових» і реверс «старих» Замовників.
  5. Інструменти продажів:
  6. Конкурентні переваги і УТП консультанта в бізнесі.
  7. Реклама послуг професійного консультанта в бізнесі.
  8. Презентаційні матеріали і прайс консультанта в бізнесі.
  9. Ділове листування та документообіг консультанта в бізнесі: договори, проекти, протоколи, розпорядження, рекомендації, службові записки, звіти, акти.
  10. Процес продажу послуг консультанта: від підготовки до зустрічі до підписання контракту.
  11.  Навички продажів консультанта в бізнесі:
  • Спілкування по телефону: від «холодних дзвінків» до «гарячих продажу».
  • Складання комерційної пропозиції: структура, ціноутворення, дизайн.

12. Навички презентацій: підготовка пропозиції, упаковка змісту, управління увагою.

13. Навички ведення переговорів.

14. Навички ціноутворення.

15.  Атестація модуля № 3:

  • Комунікаційна сесія з клієнтом.
  • Практика: продаж консультаційних послуг.

IV. Рівень «Професійний консультант».

Модуль № 4. Успішна робота консультанта: професійний розвиток, інструменти і відносини з клієнтами.

  1. Професійне чарівність консультанта.
  2. Індикатор успіху консультаційних послуг - позитивні зміни, визнані клієнтом.
  3. Моніторинг змін в процесі реалізації консультаційних послуг для Замовника.
  4. Мережа ефективних комунікацій - запорука успіху консультанта.
  5. Управління ризиками в консалтинговому проекті.
  6. Політичні ризики.
  7. Економічні ризики.
  8. Технічні ризики.
  9. Людський фактор: комунікаційні та етичні ризики.
  10. Нестандартні і конфліктні ситуації з Замовником в роботі консультанта.
  11. «Колесо життя» професійної діяльності консультанта.
  12. Особисті навички консультанта:
  • лідерський потенціал для себе і для клієнтів,
  • вміння мотивувати і впливати на людей,
  • навички ефективної роботи з інформацією,
  • вміння передавати знання,
  • тайм менеджмент,
  • конструктивне і позитивне мислення.

13. Професійний розвиток консультанта: вихід за межі своєї компетентності.

14. Атестація модуля № 4:

  • Комунікаційна сесія.
  • Практика: кейси підвищеної складності для консультанта.

V. Рівень «Керівник професійних консультантів».

Спеціальний додатковий Модуль № 5. Управління консалтинговим бізнесом.

  1.  З чого і коли починається управління консалтинговою компанією.
  2. Бізнес-модель і базові основи консалтингової фірми.
  3. Основні фактори управління консалтинговою фірмою.
  4. «Театр одного актора»: пастка чи благо?
  5. Бізнес-процеси: «Бережи порядок і порядок буде оберігати тебе».
  6. Точка опори в управлінні консалтинговим бізнесом (цілі по Д. Майстеру)
  7. Перелік консалтингових продуктів, прайс і ціноутворення.
  8. Маркетингова стратегія консалтингової компанії.
  9. Бізнес-план консалтингової компанії.
  10. Особливості управління персоналом в консалтинговій компанії.
  11. Пошук, відбір і залучення персоналу в консалтинговому бізнесі.
  12. Професійний розвиток і мотивація співробітників в консалтинговій компанії.
  13. Система контролю в компанії, яка надає консультаційні послуги.
  14. Якість персоналу = якість консалтингового бізнесу.
  15. Як працює матриця БКГ в управлінні персоналом в консалтинговому бізнесі.
  16. Лідерство в консалтинговому бізнесі - це творчі взаємини з персоналом.
  17. Активи консалтингового бізнесу.
  18. Стратегія і дорожня карта в розвитку консалтингового бізнесу.
  19. «Колесо життя» консалтингової компанії.
  20. Здоров'я консалтингової компанії: професійне, фінансове, емоційний.
  21.  Атестація модуля № 5:
  • Управлінська сесія.
  • Захист управлінського проекту: «Точки зростання моєї компанії».

Відповіді на Ваші запитання і реєстраціяза телефонами

 050-447-55-30, 097-808-61-38


        Назад
Work.ua — робота в Україні
КА "Персонал":
тел. (0472) 50-70-35, (0472) 50-70-45,
корп. моб. (050) 464-05-02, (067) 472-66-08, (063) 271-01-39
Яндекс.Метрика