25. Інтерв'ю маркетолога КА "Персонал" Ангеліни Лисак для інформагентства "Нова Доба" - 2021

Молодь – це майбутній потенціал держави, а тому пріоритетним завданням влади має бути надання підтримки та допомоги в їхньому професійному становленні. Своїми думками та досвідом поділилася маркетолог Консалтингового Агентства «Персонал» Ангеліна Лисак для інформативного агентства «Нова Доба».

Маркетинг — це поєднання точної науки та мистецтва ефективної роботи на ринку. А хто такий маркетолог?

– Маркетолог – це людина, яка розуміє світ у системі продажів. Фахівець, який працює в цій сфері має специфічне бачення дійсності, зокрема, раціональне пізнання творчого і креативне відображення аналітичного. Ми обізнані в механізмах впливу і намагаємося постійно бути «на хвилі».  

Маркетолог зобов’язаний: продовж фразу?

 – Я дотримуюся правила «ніхто нікому нічого не повинен, тим більше, не зобов’язаний». Усі дії, чи то професійні, чи особисті мають йти від любові. Обожнювати свою справу – це найголовніша умова, якої треба дотримуватися в процесі обрання професії. У системі моїх цінностей фахівець щодня прагне стати кращим, тримає руку на пульсі й, однозначно, певною мірою живе роботою.    

Які загальні компетенції, що затребувані роботодавцями, ти можеш виокремити?

– По-перше, ринок праці зараз ставить високі планки. Потрібно розуміти, що незалежно від віку завжди є кращі спеціалісти. Якщо ти хочеш бути попереду, то варто систематично вдосконалюватися. Найголовніші компетенції, які цінують роботодавці: відповідальність, амбіції, уміння та здатність швидко вчитися, а також досвід. Трендом останніх років є багатозадачність, що дається непросто, проте все можливо.  

Якими рисами має володіти маркетолог?

– Ця нині професія дуже популярна і має безліч напрямів: e-mail-маркетолог, таргетолог, маркетинг-менеджер. Залежно від запиту організації керівники і беруть у штат маркетолога. На мою думку, найбільш важливими рисами для працевлаштування є: освіта, знання, включення в роботу і бажання принести справжню цінність компанії.  

З якими проблемами ти зіштовхнулася під час пошуку роботи?

– Проблем було купа, адже зайнялася пошуком роботи в розпал карантину. Зокрема, пройшла багато співбесід від «GoogleMaps» і до офіціантки. Часто роботодавці не хочуть мати справу зі студентом, адже навіть якщо людина відповідальна, усе одно це вкладання часових ресурсів.

Які можуть бути підводні камені в цій сфері?

– Насправді підводних каменів безліч у будь-якій професії. Маркетологи відрізняють вірою у власні сили, психологічний стержень і вірою у вплив мислення на результат. На мою думку, окрім зовнішніх чинників, основні перешкоди криються в сприйнятті самого фахівця. Найдієвіший спосіб боротьби з підводними каменями в професійній діяльності – удосконалення.

Здебільшого найбільш вагомою умовою під час працевлаштування є досвід? Чи було це головним сегментом у твоєму випадку?

– Мені 20 років, тож про який досвід може йтися? Працевлаштувалася вдалося через те, що моя система цінностей збігалася з представниками компанії й команди. Я дуже хотіла розвиватися і допомагати людям. Одразу скажу, що не йшла заробляти гроші. Тоді горіла PR-ом і маркетингом, психологічними тригерами та вмінням відчувати тренди. Хотіла самореалізуватися і зараз активно цим займаюся. Нинішнє керівництво усвідомлювало, що мені доведеться допомагати і було готове до цього. Я одразу «влилася» в роботу і знайшла спільну мову з командою.

У суспільстві побутує стереотип, що без зв’язків знайти хорошу роботу неможливо, чи справді це так?

– Я з простої сім’ї, а батьки вже рік не можуть збагнути у чому полягає моя робота. Тому про зв’язки і не могло бути й мови. Шукала роботу сама і отримала її завдяки щирому бажанню, наполегливій праці і відкритості до нового.

Як не вигоріти і не зайти в глухий кут, де брати мотивацію й енергію?

– Усі друзі говорять, що з таким ритмом життя я скоро вигорю. У міру свого юного віку і жіночої натури, я дуже вразлива і емоційна. Тому постійно доводиться докладати неабияких зусиль, аби знаходити енергію. Я знайшла для себе поки що дієві алгоритми: хвалю себе за кожен продуктивний день, купую подарунки, медитую і знайомлюся з новими людьми. Мене надихає любов.

Спілкувалася Анна Мамай


        Назад
Work.ua — робота в Україні
КА "Персонал":
корп. моб. (050) 464-05-02, (067) 472-66-08, (063) 271-01-39
Яндекс.Метрика