68. Історія одного проєкта від маркетолога КА "Персонал" А.Лисак

Історія одного проєкта:
 
«Мене звати Ангеліна і я маркетолог.  Це вибір не з практичних намірів, це – покликання, внутрішній стан і спосіб мислення. Правду кажуть: «знайди роботу по душі і ти ніколи не будеш працювати». Саме така історія у мене.
У компанії, де я працюю, ми ведемо низку різнопланових проєктів і завжди є можливість стати частиною життя замовника, адже маємо вплив на їхню справу. Тож, у Консалтингове агентство «Персонал» звернулася компанія з іноземним капіталом із запитом провести маркетингове дослідження. Нашим завданням було провести опитування клієнтів-дилерів для визначення точок росту своїх менеджерів.
Я була відверто щаслива, тому що це можливість заглибитися в клієнта та поспілкуватися про цікавинки праці.
Після оцінки всієї відповідальності роботи, вивчення технічного завдання ледь не напам’ять, направлення керівництва, визначення місії нашої роботи. А, до речі, наша місія, як інтерв’юерів, звучала найцікавіше: «ощасливити співрозмовника, подарувати позитивні емоції». Після усвідомлення цих слів, розумієш нестандартність підходу нашого агентства до кожної справи.
Разом з моєю колегою ми приступили до телефонних розмов у стилі «рости і виростай з нашим клієнтом». З неймовірно щирим зацікавленням ми ставили запитання та уважно слухали відповіді. Ми хотіли донести справжню цінність нашого дзвінка до співрозмовника, побудувати довірчі стосунки і дізнатися, як ладнаються справи з компанією. За рахунок нашої емоційної наповненості ці телефонні розмови були схожі на незаплановані побачення: щирий сміх із жартів, відвертості особистого та професійного життя, справжні бажання та позитивні побажання.
Знаєте, що мене, як людину, яка бачить бренд у системі технічного рекламного обрамлення, впливу кольорів, методики спілкування всередині компанії, деталей логотипу, сервісу та продукції, здивувало найбільше? Я була приємно вражена відкритістю і, водночас, вірністю співпраці клієнтів та менеджерів із компанією-замовником. Під час телефонних розмов, я справді усвідомила як важливо слухати та чути свою цільову аудиторію, розуміти дружність маркетингу та продажів, завжди пам’ятати про грамотні комунікації. 
Для мене було важливо відобразити щирий посил людяності із щіпкою якісної професійної оцінки у звіті нашої роботи. Такі кейси дарують натхнення на нові починання.
Цікаво, а що б сказали Ваші клієнти про Вас?»
 


        Назад
Work.ua — робота в Україні
КА "Персонал":
тел. (0472) 50-70-35, (0472) 50-70-45,
корп. моб. (050) 464-05-02, (067) 472-66-08, (063) 271-01-39
Яндекс.Метрика